Готуємося до школи. - Форум - Всеукраїнський Портал "Початкове навчання"

Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: petichka, Lenchik, Вікторія13, РІТА 
Форум » Батьки запитують - педагоги відповідають » Скоро в школу » Готуємося до школи.
Готуємося до школи.
Ірина_ВовчукДата: Вівторок, 28.10.2008, 22:00 | Сообщение # 1
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Підготувати дитину до школе важче, ніж до інституту. wacko
"Як готувати дитину до школи?" У наш час уже ні в кого не виникає питання: треба готувати дитину до школи чи не треба. Звичайно, надо. Як правило всі дорослі прагнуть розвивати свою дитину і якомога раніше.Зараз для цього є багато можливостей: продається різна література з даного питання, розвиваючі ігри та програми, використовуючи які батьки можуть займатися з дітьми самі, безліч різноманітних студій та центрів для малюків, заняття в дитячих садах, підготовчі заняття при школах, гімназіях, ліцеях, індивідуальні заняття з педагогами, які приходять додому, приватні дитячі сади. Що ж краще, що ж може бути більш ефективним для розвитку вашої дитини? І з якого віку починати заняття?
Аксіомою звучить і те, що з дитиною треба грати, більше розмовляти, а пізніше і читати книжки. Додам лише, що все це треба робити із задоволенням. Якщо вас обтяжує спілкування з дитиною, якщо ви читаєте йому книгу без емоцій, як газетну статтю, то дитина сприймає ці заняття точно також як і ви, як нудний захід.Якщо ви відкриваєте перед маленькою дитиною книгу, то це має бути міні-виставу. Коротше кажучи, ми повинні не занудно "віддавати свій борг", доглядаючи за малюком, чесно і сумлінно відпрацьовувати, а проживати разом з ним певний відрізок часу.
У свій час було модно з шести помсти - дев'яти місяців знайомити дитину з літерами, цифрами. Я пам'ятаю малюка, який ще не вмів ходити, йому показували пластмасові букви, і він без помилки тут же називав їх. Зараз цьому хлопчику сімнадцять років, він навчається в коледжі. Судячи по навчанню, він абсолютно нічим не виділяється серед своїх однолітків.У кожному класі вчився задовільно, средненько. Про таких зазвичай кажуть: "Здатний хлопчик, але лінивий". Тому говорити, що раннє навчання грамоті якось кардинальним чином може вплинути на подальше навчання дитини, я не можу, хоча на розвиток безумовно впливає.Крім того, якщо багато енергії малюка іде на розвиток інтелектуальної сфери, значить, її може не вистачати десь в іншій області (наприклад, в емоційній).


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Четвер, 21.01.2010, 21:55 | Сообщение # 2
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Все ж таки до трьох років краще дитині пропонувати розвиваючі ігри (їх зараз велика кількість в магазинах), включаючи різноманітні конструктори, великі дерев'яні або пластмасові пазли-вкладиші, пірамідки. Обов'язково треба розповідати казки, історії. Єдиною умовою повинно бути - не переборщувати.Треба обов'язково відчувати дитини, стежити за тим, сприймає він у даний момент інформацію чи ні. Гра з дитиною не повинна являти собою монолог дорослого. Це повинна бути спільна діяльність, в якій дитина зацікавлений. Якщо дитина у два - три роки сам цікавиться літерами, то його можна познайомити з абеткою.Але нав'язувати дитині запам'ятовування букв і цифр не рекомендується.
Звичайно фахівці, спостерігаючи за дитиною трьох років, звертають увагу на те, як зосереджено він грає, як довго і терпляче він може дотримуватися певної мети (наприклад,побудувати башту з кубиків), чи може з першого разу зрозуміти інструкцію до нескладної грі, чи швидко сприймає і запам'ятовує зорову інформацію, розміряється чи зорово геометричні форми, як розвинена дрібна і велика моторика, на скільки розвинена мова, чи вміє будувати речення, допитливий чи .Зустрічаються такі діти, які в три роки вже знають цифри, назви квітів, геометричних форм, пір року. Це говорить про те, що у дитини, перш за все, розвинуті всі перераховані вище фактори, є природні задатки. Але ці діти швидше виняток з правил, і ніколи не треба змагатися, чия дитина більше може.
Більш важливими показниками є вміння зосередитися на діяльності, вміння почути співрозмовника, сприймати великий обсяг зорової та слухової інформації, рівень розвитку мислення, великої та дрібної моторики і, звичайно, розвиток емоційної сфери.Чи не скутий чи дитина, радіє чи з отриманими результатами, проявляє інтерес до завдань, спокійний чи, як спілкується з оточуючими людьми. Важливо, щоб інтелектуальний розвиток не йшло за рахунок емоційної сфери дитини. Іншими словами, має бути присутнім певний баланс між розвитком інтелектуальної та емоційною сферою.Звичайно це дотримується, якщо дитина грає в інтелектуальні ігри з задоволенням, якщо заняття не нав'язуються дитині. Те, що дитина запам'ятовує механічно, що для нього незначущої, він дуже швидко забуває. Будь-який розвиток інтелекту без задіяння емоцій для маленької дитини неефективно.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Четвер, 21.01.2010, 21:58 | Сообщение # 3
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Пригадується шестирічна дівчинка Ліза, яка прийшла в перший клас. Мислення слабеньке, погано зосереджується, скована, сором'язлива. Мама показує її зошити. У них - програма першого класу з математики та письма. Зошити списані чітким красивим дитячим почерком.Мама розповіла, що дівчинка весь попередній рік займалася з вчителем початкових класів. Коли почалися заняття в першому класі, Ліза показала себе як найслабша учениця. Вона любила пограти в ляльки, у машинки, у що завгодно, тільки не вчитися. І що цікаво, навички рахунку і листи в неї теж були дуже слабкими.Мабуть ті механічні вміння, які були придбані з примусу, без зацікавленості, без емоційної включеності, тобто не мали для неї ніякого сенсу, швидко втратилися. Це дуже яскравий приклад, де наочно видно, що всі заняття проводилися в сухий викладацької манері, без задіяння самій особистості дитини.
Отже, ми з'ясували, що заняття повинні бути яскравими, цікавими, проводиться в ігровій формі, ні в якому разі не повинні бути повчальними. Заняття повинні бути збудовані системно за рівнем складності та новизни. Знайомство з абстрактної інформацією не повинно випереджати наочно-образну.Повинен бути дотриманий баланс між тим, щоб у дитини виходило щось і тим, щоб у нього була можливість подумати і самому здогадатися, як же вирішити отримане завдання? І, звичайно ж, дитина повинна отримувати від них задоволення, задоволення від отриманих результатів. Де ж знайти такі заняття?Якщо Ви в змозі забезпечити такий розвиток будинку, самостійно, то цілком можете цим займатися. Не забувайте тільки про те, що після трьох років дітям необхідне спілкування з однолітками для їх особистісного розвитку. Тому намагайтеся, наприклад, робити з дитиною прогулянки там, де зазвичай гуляє багато дітей.
Повинно бути і розвиток мислення, і розвиток мови, і розвиток загальнонавчальних навичок, необхідних у подальшому для навчання в школі. Не забувайте про такі дисципліни, як музика, танці, малювання, ліплення, фізкультура. Вони потрібні в дошкільному віці не менше, ніж розвиток математичних уявлень.І, якщо ви керуєте дитини тільки безпосередньо на заняття, то не забувайте про те, що він повинен вчитися спілкуватися з однолітками у вільній обстановці, в рольових іграх.Еслі ви вирішили віддати дитину в міський дитячий садок, то поцікавтеся, які там проводяться заняття і наскільки системно.Тому що в силу ряду причин, слабкою ланкою дитячих садів все ж таки залишається підготовка до школи. Зазвичай системно і професійно поводиться заняття музикою, тому що періодично діти виступають на святах, і наочно видно роботу музичного працівника.
Гірше справи йдуть з розвитком інтелектуальної сфери. Тому що оцінку діяльності конкретного садка дає районне управління освітою. А воно орієнтується на те, наскільки яскраво і наочно проведено відкритий урок,скільки у вихователя або педагога розвиваючих ігор, приготованих своїми руками, скільки у нього методичної літератури, на скільки професійно і докладно складені звіти про його діяльність. При цьому на папері можна показати високу динаміку просування конкретної дитини та групи в цілому.Стає зрозумілим, куди зміщується акцент діяльності самого сумлінного вихователя ... Зазвичай ми, батьки вдячні вихователям вже за те, що вони весь день перебувають з нашими дітьми, стежать за тим, як вони їдять, як вони одягаються, коли йдуть на вулицю.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Четвер, 21.01.2010, 22:06 | Сообщение # 4
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Чим гарні чи не гарні ці курси? Давайте міркувати логічно. Хто веде заняття на курсах при школах? Звичайно, вчителі початкових класів. Вони менш орієнтовані на подачу матеріалу в ігровій формі, у них реально немає такого арсеналу інтелектуальних ігор, як у педагога-дошкільника. Вони частенько дублюють програму першого класу.Але ж вашій дитині всього п'ять років, навіть не шість. Чи є ефект від таких занять? Звичайно, є, але не в такій мірі, як був би у фахівця-дошкільника. Крім того, є ймовірність втоми дитини від цих занять, а це небажано, тому що дитина, приходячи в перший клас, вже буде мати негативне уявлення про навчання.Але ж бажання вчитися, бажання досягати успіхів - це вже 50% того, що дитина буде вчитися добре .. Багато батьків запрошують педагогів на будинок. Що ж, якщо це фахівці-дошкільнята, то вони цілком підготують вашої дитини до школи. Знову ж таки, не забувайте для своєї дитини організовувати спілкування з однолітками.І пам'ятайте про такі дисципліни, як музика, ритміка, малювання, лепка.Еслі вам вистачає коштів помістити дитину в приватний дошкільний заклад, то буде краще, якщо воно буде досить велике (не з п'яти осіб) і мати солідний термін свого існування.Зазвичай у таких установах вихователі намагаються уважно стежити за дітьми, а педагоги - розвинути дитину та підготувати до школи. У приватних садах педагоги та вихователі більше орієнтовані на досягнення дитиною високих результатів, ніж на звітність.Найчастіше дошкільні приватні садочки розташовані при школах, і педагоги зацікавлені добре підготувати дітей до школи, щоб вони залишилися в цьому освітньому закладі.
Отже, припустимо, зваживши всі за і проти, з огляду на конкретну сімейну ситуацію, матеріальне становище, ми, батьки, вибрали оптимальний для нас спосіб підготовки до школи свого ребенка.Что ж тепер, ми можемо заспокоїтися? Виявляється, немає.Будь-яка дитина росте в сім'ї і вбирає, перш за все, сімейну атмосферу, незримо переймає сімейні цінності, світосприйняття. Якщо ми не будемо жваво цікавитися його успіхами і невдачами, щиро радіти за нього або засмучуватися, то навряд чи він подумає, що його заняття - це значуща для нього (і для батьків) частину життя.Якщо це незначний, то, напевно, не варто витрачати стільки зусиль на це, тим більше, якщо не все відразу виходить. У дитині треба постійно підтримувати пізнавальний інтерес. Купувати йому і разом з ним розгадувати кросворди, грати в доміно, шашки і т.д.
І, навпаки, якщо вам категорично нецікаво займатися з дитиною, якщо ви не знаходите час, щоб повторювати логопедичні вправи, якщо у вас псується настрій, коли вам задають вивчити будинку віршик, або доробити якесь завдання, то цілком природно, що у вашого дитини виникають такі ж відчуття. І не лукавьте самі з собою.Можливо, ви все, що треба робите, але тільки тому, що це треба зробити, тільки тому, що це ваш обов'язок.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Четвер, 21.01.2010, 22:06 | Сообщение # 5
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Ви думаєте, ваш настрій не передається дитині? Тільки він, на відміну від нас, дорослих, більш щирий, безпосередній, і висловлює свої почуття так, як є насправді, а саме, каже: "Не хочу!"Я зараз не закликаю всіх батьків стати захопленими супер-вихователями. Це неможливо. Я кажу лише про те, щоб не вимагали від своєї дитини більше, ніж можете самі. Буває, приходить мама і розповідає, що її чоловік, батько дитини, завжди був відстаючим в класі, завжди вчився з-під палиці, ніколи не був старанним учнем. При цьому вона примушує свого чотирирічного дитини робити те, що він не хоче (наприклад, вчити вірші), ставить йому завищені вимоги, які дитина не в змозі виконати. Розбудовується сама і засмучує дитини, переконуючи його, що він ні на що не здатний.З боку видно, що жінка, сама того не помічаючи, робить дитину ні на що не здатним, вселяючи йому цю думку. Але ж так важливо в будь-якій справі позитивне самоставлення! Це основа будь-якого починання для дитини, і для будь-якої людини. Тому, будь ласка, не лякайтесь, так сильно, якщо у вашого малюка не завжди щось виходить.Йому дуже важлива ваша добра підтримка і оптимістичний настрой.Вспомінается хлопчик Міша, який в 4 - 5 років показував низький рівень мислення, пам'яті. Але займався завжди із задоволенням. І бажання досягати високих результатів у нього завжди було присутнє.
У всіх освітян були дуже песимістичні прогнози щодо цього хлопчика. І ось, він пішов до школи. Бажання вчитися, досягати високих результатів у нього не згасало. І,на загальний подив, ця дитина через деякий час став першим учнем у класі, не дивлячись на те, що серед дітей були учні з більш високим рівнем інтелектуальних способностей.Етот приклад показує, що розвинений інтелект, придбані до школи загальнонавчальних навички - це ще не все , що забезпечує відмінне навчання.Найголовніше, мабуть, це прагнення самої дитини вчитися добре і досягати високих результатів, мати пізнавальний інтерес, допитливість. До цього ще необхідно докласти волю, терпіння, щоб ретельно виконувати не дуже цікаві завдання (а це в школі вже зустрічається часто).Потрібна якість - сумлінність, яке теж виховується в сім'ї (на скільки системно вимогливо ставляться дому до виконання дитиною будь-яких справ). Крім цього, необхідна адекватна самооцінка у дитини. Якщо самооцінка занижена, то дитина буде нервувати, турбуватися, на це буде йти багато сил і уваги.Це може заважати у навчанні. Тому намагайтеся надмірно не критикувати ребенка.Как зрозуміти, чи правильно ми будуємо відносини з дитиною чи ні? На це питання завжди треба орієнтуватися по своїй дитині. Якщо він розвивається гармонійно, значить все в порядку.Якщо у дитини щось не складається, якщо намітилися поведінкові порушення, значить, щось ми не так робимо. Треба подумати, проаналізувати ситуацію, що склалася. Зверніться за порадою до вихователям, педагогам, психолога.
Не турбуйтеся, якщо щось не виходить, Пам'ятайте, що ідеальних батьків, так само як і дітей не буває. Труднощі, які виникають при вихованні дітей - це нормальне явище. Головне - це те, що ми намагаємося і докладаємо всіх зусиль до того, щоб наші діти виросли освіченими і щасливими.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Понеділок, 11.04.2011, 17:22 | Сообщение # 6
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Відповіді на часті питання по темі "Діти ідуть до школи"
Прикрепления: ____.pps(464Kb)


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Субота, 24.03.2012, 17:40 | Сообщение # 7
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Читаем по слогам:



Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Четвер, 05.04.2012, 11:21 | Сообщение # 8
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Бывалые ученики и их родители уже знают, как подготовиться и что купить для достойного начала нового учебного года. А вот первоклассники и их мамы и папы наверняка с удовольствием почитают о том, без чего будущий школьник никак не сможет обойтись. Одеваемся, и собираемся! Время еще есть. Вперед!

Единая школьная форма в России исчезла в начале 90-х годов прошлого века. И, несмотря на все дискуссии, ее вовсе не собираются вводить снова. Министерство образования считает, что лучше самих школ никто этот вопрос не решит. Поэтому, если в вашей школе устав предполагает наличие специальной одежды для ученика - ваш ребенок одет, а если нет - продумывать комплект необходимых вещей придется самим. По опросам экспертов, большинство родителей высказываются за школьную форму и поддержали бы директоров школ в этом начинании. Уж слишком сложный вопрос - во что одеть ребенка на уроки. Кроме этого, по их мнению, форма дисциплинирует ребенка и позволяет ему выделяться из толпы не яркой одеждой, а в первую очередь собственными знаниями. Представители текстильных предприятий признают, что сегодня на рынке детской одежды творится настоящий беспредел. Множество фирм выпускают неграмотно сшитую одежду и из некачественных материалов. Одежда ученика должна быть удобной, не сковывающей движений, и желательно из натуральных материалов. Проверьте наличие сертификата качества. Мальчикам понадобится как минимум пиджак и две пары брюк, 3 рубашки, джемпер на холодную погоду. Вариантов одежды для девочек больше. Но во многих школах существует требование - обязательное наличие юбки. Стоит задуматься о покупке 2-х юбок с жакетом, блузок и джемпера. Хотя брюки понадобятся все равно, ведь до школы еще надо дойти, а с голыми ногами в холод лучше не путешествовать. Плюс обувь, 3 - 4 пары, в зависимости от погодных условий и требований школы. Не стоит забывать о спортивном костюме и кроссовках.

Все, что понадобится ребенку в школе, он будет носить с собой. А вот в чем? В продаже есть ранцы, рюкзаки, папки, сумки, кейсы, дипломаты. Старшеклассники в выборе более свободны, а вот требования к портфелю первоклассника очень жесткие, особенно в смысле гигиены. Обратите внимание на то, как выполнена часть ранца, прилегающая к спине. К сожалению, многие ранцы не создают необходимого комфорта для детского позвоночника. В той части, которая соприкасается со спиной, должны быть специальные прокладки, а плотная рельефная спинка — это обязательное условие для ранца! Ремни должны быть не прямыми, а с легким изгибом, покрыты мягким материалом, чтобы не натирали плечи. Длина ремней должна регулироваться. Материал, из которого сделана внешняя часть ранца, должен быть непромокаемым, а стенки — достаточно жесткими, чтобы защитить от деформации содержимое. Загляните внутрь, внимательно проверьте качество оторочки, убедитесь, что нитки не гнилые, а ремни пришиты с помощью прочного материала. Длина ремней должна регулироваться. Пряжки у хорошего ранца — твердые и прочные. Предпочтительно наличие двух основных отделений. Не помешают многочисленные кармашки для мелочей, завтрака, сменной обуви. Хорошо если по бокам будут пришиты светоотражатели, во избежание дорожных происшествий. Выбирать "тару" надо только с ребенком. Ведь именно ему ходить с портфелем каждый день. Нравится - не нравится в этом вопросе очень важно. И обязательно научите школьника носить ранец на спине, а не в руке или на плече. Объясните, почему. Сейчас выпускают ранцы на колесиках, как сумки для путешествий. Во многих школах такие портфели принимают на ура не только родители и ученики, но и учителя, которым не приходится смотреть на бедных учеников, которые тащат несколько килограммов бумаги у себя на спине.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Четвер, 05.04.2012, 11:22 | Сообщение # 9
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
По нормативу вес ранца, например, для ученика младших классов не может превышать двух килограммов. Поэтому и школьные учебники должны весить не более 300 - 330 граммов. По каждому предмету сейчас выпускается огромное количество специальной литературы. И в каждой школе учителя обязательно информируют родителей, по каким учебникам будет обучаться ребенок. Хорошо, если книги выдаются школьной библиотекой. Но сегодня все чаще литературу покупают сами родители по рекомендации школы. При покупке справочной литературы обратите внимание на шрифты и качество иллюстраций. Книга не должна создавать визуально агрессивную среду. В ней не место "слепому" тексту, бледной печати, слишком ярким иллюстрациям. Специальные исследования показали, что школьники при чтении таких книг быстро утомляются и перестают воспринимать смысл текста. Еще совсем недавно обложка на нестандартную книгу могла стать настоящей проблемой. Сегодня в магазинах канцелярских товаров можно подобрать обложку на книги и тетради любого размера. Чтобы не ошибиться с размером попробуйте регулируемые, обложки. Они подойдут на любые книги.

"Дневник - лицо ученика". И это правда. Для первого класса нужен дневник с минимальным количеством информации. Лишние картинки в дневнике (в современных дневниках в нижней части страниц практикуют располагать дополнительную информацию: начиная от характеристики животных и заканчивая рекламой медицинских препаратов) совершенно не нужны, они только будут отвлекать внимание ребенка от занятий. В дневнике не должно быть никаких формул, карт и гороскопов. Удобнее писать в дневниках на спирали. А старшеклассникам лучше покупать дневники, где есть и карта, и таблица Менделеева, и формулы по физике и химии, чтобы не пришлось все это покупать дополнительно.

При покупке тетрадей стоит обратить внимание на несколько моментов. Цвет тетрадного листа не должен слепить глаза. В импортной продукции часто перекладывается отбеливающий краситель. В результате не видна разлиновка тетради, а ребенок вынужден прищуриваться и приглядываться. Идеальный тетрадный лист - цвета топленого молока, гладкий, с хорошо видной тонкой разлиновкой и не блестящий, достаточно плотный, сделанный из хорошей писчей или офсетной бумаги. Не покупайте тетради с цветными яркими обложками, на которых изображены мультяшные герои, длинноволосые девицы, крутые парни и машины. Все это в школе ни к чему. Обложка должна быть лаконичной (содержать только место для подписи) и плотной, так как она быстро изнашивается.

Что касается канцелярских товаров, то здесь опять надо обращать внимание на качество покупаемых вещей. Яркие ручки, линейки и пеналы могут излишне отвлекать внимание ребенка, настраивать его на нерабочий лад. Дешевая продукция неизвестных производителей часто содержит вредные для здоровья вещества (карандашная пыль может, попав в глаза, вызвать сильнейшую аллергию, а пластмасса, которую дети берут в рот, — отравления), да и прослужит такая покупка, скорее всего, недолго.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Четвер, 05.04.2012, 11:22 | Сообщение # 10
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Современные ручки бывают двух видов: обычные шариковые и гелевые. Есть, впрочем, и перьевые, но первокласснику в них (как вы сами понимаете) особой нужды нет. В младших классах рекомендованы именно шариковые ручки, состоящие из стержня с шариком. При письме шарик вращается и "вытягивает" пишущий состав на поверхность бумаги. Чем меньше диаметр шарика и зазор между ним и трубкой, тем тоньше и аккуратнее получается линия. Ручки, оставляющие линию шириной около миллиметра, наиболее удобны для маленькой ладошки новоиспеченного школьника. Человечку, который едва-едва научился держать в руке пишущее средство, процесс написания слов подобным "инструментом" дается довольно легко. Ручка, оставляющая линию вдвое тоньше - это уже для гурманов. Ручка должна быть легкой, не толстой, не ребристой, там, где она будет соприкасаться с пальцами ребенка, но и не скользкой. А значит, она должна иметь внизу резиновый участок. Пусть ребенок не спеша, перепробует все те ручки, которые вам предложит продавец, и сам сделает выбор. От того, насколько удобной будет ручка, во многом зависит успешность в учебе. Ведь ручка формирует почерк, обеспечивает правильность написания элементов букв и цифр. Если ваш ребенок будет писать на белой бумаге, лучше отдать предпочтение синей пасте, если на кремовой (цвета слоновой кости) - черной. Так достигается оптимальная контрастность, да и глаза меньше устают.

Карандаши тоже бывают разные: деревянные и пластмассовые. Твердость "деревяшек" обозначается латинскими буквами: H, F, B и цифрами. От 7Н до Н (жесткие), F и HB (средние), от В до 8В (мягкие). Для отечественной продукции используются русские буквы - Т (твердый) и М (мягкий). Школьнику необходимы как твердые, так и мягкие карандаши. Для письма - HB-2B (ТМ-2М), для черчения - 3H, HB или B (3Т, ТМ или М), для рисования - 3B-8B (3М-8М). Наиболее удобны и практичны "вечно острые карандаши", изобретенные еще в 1912 году в Японии. Они имеют металлический или пластмассовый корпус с отсеком для запасных грифелей, зачастую - сменный миниатюрный ластик в головке кнопки. Диаметры грифелей в таких карандашах разные: от 0,3 до 1 мм.

Ластики бывают из натуральной резины и синтетической. Первый, конечно, лучше и ненамного дороже. Каких только "резинок" не увидишь: для супертонкой бумаги, которые не повреждают поверхность бумаги, надевающиеся на карандаш, специальные резинки для цветных карандашей, механические со сменным стержнем. Есть еще хорошие двухсторонние ластики, у которых светлая сторона стирает карандаш, а темная - пасту. Но учителя первоклашек категорически против них: ребенок должен ответственно относиться к выполняемой работе, а не надеяться на то, что, написав неправильно, он сможет стереть допущенную ошибку. Детям очень нравятся ластики в виде тропических фруктов, Они вкусно пахнут и при этом весьма неплохо стирают.

Еще одна важная вещь в портфеле ученика - пенал. Пенал должен быть мягким, чтобы при падении не отвлекать внимания детей в классе. Пеналы-тубы и новомодные пеналы-ленивцы, мягкие, но состоящие из одного отделения, первоклашке не подойдут. Лучше купить пенал, где для каждой вещи свое место и несколько отделений. Такой пенал приучит ребенка к порядку и будет намного удобнее в использовании. Пенал должен обязательно нравиться ребенку. Ведь это особый предмет гордости ученика. Кстати дорогие пеналы часто продаются с внутренним наполнением из линейки, ручек, ластика, карандашей. Проверьте их качество заранее. Возможно, что-то придется заменить. Постарайтесь избегать моделей со встроенными игрушками и музыкой. Дети от них в восторге, это и понятно, но для учебы не подходит.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Четвер, 05.04.2012, 11:22 | Сообщение # 11
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Не забудьте еще купить первокласснику папку для тетрадей (лучше из кожзаменителя), подставку для книг (лучше металлическую), цветные карандаши (достаточно 12 цветов), альбом (лучше с плотными листами), линейку (без узоров и рисунков, с четкими делениями, не просвечивающуюся, достаточно 10-15 см). Точилки для карандашей! Какими они только не бывают. Позвольте ребенку купить именно такую, какая ему понравится. Не все же должно быть серьезным и настраивающим на учебу.

Долгое время детям-левшам приходилось мириться с неудобствами, возникающими буквально в каждой мелочи. Возьмем, к примеру, ножницы. Когда вырезает правша, он видит контур, и для него не возникает никаких проблем. Если такими же ножницами будет вырезать левша, то контур он видеть не будет. Мелочь. А ребенку-левше повод почувствовать себя ущербным. Точно так же и с точилкой для карандашей. Ведь левша крутит карандаш влево, а точилки правосторонние. Теперь этих проблем можно избежать. В канцелярских магазинах есть товары для левшей: ножницы, у которых вниз идет правая часть, а не левая, как обычно, и точилки, у которых лезвие слева.

Дорогие родители! Помните, что первое сентября это не только начало трудовых будней. В первую очередь - это праздник! Купите ребенку торт и подарок, встретьте его после школы, погуляйте, поговорите по душам. Успехов вам и вашему ученику!


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 03.06.2012, 12:22 | Сообщение # 12
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Лист зі скриньки:
Осенью дочка пойдет в первый класс. Она три года посещала обычный детский сад. Как вы считаете, имеет ли смысл летом заниматься с ребенком, повторять пройденный материал или лучше пусть отдохнет? Как ее подготовить к учебе в школе?

Відповідь:
То, что ваша дочка 3 года посещала детский сад, — очень хорошо! Однако, не видя вашу дочку, сложно определить, готова ли она к школе. Прежде всего, важно понять, хочет ваша дочка идти в школу или нет? Поинтересуйтесь, что говорят психологи детского сада о психологической готовности девочки. Не менее важным является аспект социальной адаптации. Вы, как никто другой, знаете, как ваша девочка вступает в контакт со сверстниками. Обратите внимание, есть ли у нее друзья. Если вы пойдете в какую-то специализированную школу, то, скорее всего, там есть определенные требования к ЗУНам (знаниям, умениям и навыкам) детей. И если ваша дочка отвечает этим требованиям, то, конечно, пусть она лучше как следует отдохнет! Что касается настроя к учебе в школе, то обычно девочкам нравится играть в школу. Я советую вам в игре с дочкой смоделировать как можно больше позитивных разнообразных школьных ситуаций, тем самым вы и настроите ее на учебу.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: П`ятниця, 12.10.2012, 20:34 | Сообщение # 13
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Занимательные карточки.Читаем предложения.




4663906_0_page01 (430x700, 254Kb)



[more=ЧИТАТЬ ДАЛЕЕ]









0.page02 (700x430, 195Kb)





0.page03 (700x430, 198Kb)





0.page04 (700x430, 221Kb)





0.page05 (700x430, 188Kb)





0.page06 (700x430, 191Kb)





0.page07 (700x430, 185Kb)





0.page08 (700x430, 191Kb)





0.page09 (700x430, 182Kb)





0.page10 (700x430, 116Kb)




Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: П`ятниця, 12.10.2012, 20:35 | Сообщение # 14
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline


0.page11 (700x430, 130Kb)





0.page12 (700x430, 116Kb)



0.page13 (700x430, 138Kb)





0.page14 (700x430, 174Kb)





0.page15 (700x430, 222Kb)









0.page16 (700x430, 202Kb)





0.page17 (700x430, 222Kb)





Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: П`ятниця, 12.10.2012, 20:35 | Сообщение # 15
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline


0.page18 (700x430, 34Kb)





0.page19 (700x430, 34Kb)





0.page20 (700x430, 33Kb)





0.page21 (700x430, 37Kb)





0.page22 (700x430, 35Kb)





0.page23 (700x430, 35Kb)





0.page24 (700x430, 37Kb)





0.page25 (700x430, 33Kb)





0.page26 (700x430, 32Kb)



0.page27 (700x430, 36Kb)





0.page28 (700x430, 32Kb)





0.page29 (700x430, 38Kb)




Ірина Вовчук
 
Форум » Батьки запитують - педагоги відповідають » Скоро в школу » Готуємося до школи.
Сторінка 1 з 212»
Пошук:

Замовити сертифiкат Замовити диплом Правила публікації Частi питання Про Портал Команда Порталу     Всi права захищенi!
    www.nachalka.com.ua © 2008-2012


Хостинг від uCoz

▲ ВГОРУ ▲