Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: petichka, Lenchik, Вікторія13, РІТА 
Форум » Для освітян » Навчання » Підготовка та проведення відкритого уроку, заняття.
Підготовка та проведення відкритого уроку, заняття.
LenchikДата: Четвер, 21.01.2010, 18:30 | Сообщение # 1
Генерал-лейтенант
Группа: Проверенные
Сообщений: 28
Награды: 2
Статус: Offline
Чи повинні відкриті уроки (заняття) так відрізнятися від звичайних добрих, ефективних, які навчають, виховують та розвивають уроків? ".
 
petichkaДата: Четвер, 21.01.2010, 20:05 | Сообщение # 2
Генералиссимус
Группа: Модераторы
Сообщений: 229
Награды: 2
Статус: Offline
Будемо відверті: на дуже багатьох відкритих уроках ми бачимо спеціально підготовлені напередодні епіграфи, таблиці, малюнки, схеми, роздатковий матеріал, тексти. Дітей просять дивитися і на ліву,і на праву, і на задню стіни класного приміщення (там розташована навчальна інформація), і навіть на стелю над учительським столом (там висить похиле дзеркало, відображає те, що лежить на демонстраційному столі).Учитель геть-чисто забув, що надмірна наочність не сприяє (як і всі надмірне), оскільки гальмує розвиток абстрактного мислення дітей.
Якщо до цього додати музику, свічки, аудіо-, відео-, спецефекти та іншу тимчасову модну атрибутику, то стане очевидним ще один суттєвий недолік: вчитель на відкритих уроках демонструє не тільки (і не стільки) необхідні та ефективні для реалізації конкретних завдань уроку прийоми і засоби;це призводить до превалювання форми над суттю, до втрати суті за зовнішніми атрибутами, оригінальничання замість справжньої творчості, розрахованого на одержання більш високої якості освіти.
Можна уявити собі, скільки сил і часу на все це витрачено. А далі будуть проводитися звичайні уроки, і починається рутинна життя вчителя та учнів - без спецефектів! Виникає питання: "Чи повинні відкриті уроки так відрізнятися від звичайних гарних, ефективних, які навчають, виховують та розвивають уроків?".


Петічка
 
Ірина_ВовчукДата: Вівторок, 26.01.2010, 16:01 | Сообщение # 3
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Рецепт приготовления хорошего урока

Возьмите дюжину самых лучших и полновесныхэмоций. Тщательно отберите только те, которые лишены разочарований,злопамятности и злости. После того, как вы отобрали эти 12 эмоций,разделите их на 5 или 6 уроков, которые вам приходится проводить каждыйваш рабочий день. Добавьте в каждый свой урок:
¦ 12 порций мудрости;
¦ 11 порций терпения;
¦ 10 порций храбрости;
¦ 9 порций работоспособности;
¦ 8 порций оптимизма
¦ 7 порций требовательности к своему делу;
¦ 6 порций вольнодумия и свободомыслия;
¦ 5 порций доброты;
¦ 4 порции отдыха и заботы о здоровье;
¦ 3 порции юмора;
¦ 2 порции такта;
¦ 1 порцию веры в каждого своего ученика.
В пропорциях ингредиентов возможны варианты на усмотрение готовящего.Для того чтобы придать остроты и сладости вашему уроку, добавьте в неголожечку хорошего настроения, щепотку безрассудства, по вкусуразвлечения. А теперь налейте любовь к детям и взбейте всё энергичнымидвижениями, не допуская застоя. Поставьте ваше блюдо на огонь детскихсердец. Украсьте своё блюдо улыбками, изюминками и веточками радости.Перед подачей ученикам урок сервируется спокойствием,самоотверженностью и профессионализмом учителя. biggrin


Ірина Вовчук
 
Форум » Для освітян » Навчання » Підготовка та проведення відкритого уроку, заняття.
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Замовити сертифiкат Замовити диплом Правила публікації Частi питання Про Портал Команда Порталу     Всi права захищенi!
    www.nachalka.com.ua © 2008-2012


Хостинг від uCoz

▲ ВГОРУ ▲