К Вам пришли с проверкой на урок. - Форум - Всеукраїнський Портал "Початкове навчання"

Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: РІТА, petichka, АльонаВалеріївна 
Форум » Для освітян » Юридична консультація » К Вам пришли с проверкой на урок.
К Вам пришли с проверкой на урок.
petichkaДата: Неділя, 27.03.2011, 13:05 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Модераторы
Сообщений: 229
Награды: 2
Статус: Offline
Что говорить и как вести себя в таких случаях?

Петічка
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 27.03.2011, 13:05 | Сообщение # 2
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Ни одним документом не предусмотрен порядок посещения уроков и внеурочных занятий администрацией. В то же время, администрация имеет право контролировать роботу учителя. Посещение уроков одна из форм контроля. Поэтому в кол.договоре стоит вписать, что учителя за день предупреждают о посещении. Исходя из того, что посещение урока - это контроль, учитель имеет право и должен спросить с какой целью и по какой причине к нему идут на урок. Если цель посещения не совпадает с тем, что запланировал учитель, он может отказать в посещении. Кстати, посещение урока должно быть обозначено в рабочем плане школы. Если нет - вопрос к администрации: почему пришли?

Ірина Вовчук
 
petichkaДата: Неділя, 27.03.2011, 13:06 | Сообщение # 3
Генералиссимус
Группа: Модераторы
Сообщений: 229
Награды: 2
Статус: Offline
Имеет ли право проверяющий брать тетради на проверку, если тетрадь не входит в перечень основных документов школы и является собственностью ребёнка?

Петічка
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 27.03.2011, 13:07 | Сообщение # 4
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Проверяющий не может иметь цель - проверить урок. Он смотрит на методику преподавания, выполнение государственной программы обучения, соответствия знаний умений ученика государственным стандартам. Поэтому, цель вашего урока - объяснение нового материала, а проверяющий хочет сделать срез знаний. Вот и не совпадение. В этой ситуации предложите проверяющему прийти к вам в тот день, когда по календарю у вас контрольная.

Помнит одно правило - никто не имеет абсолютных знаний, а ошибки - помните у классика: "Опыт - сын ошибок трудных и гений - парадокса друг". Поэтому, если вам сказали, что что-то не так, скажите, что придете к этому проверяющему на урок перенять опыт, попросите дать письменный анализ урока. Результат вас удивит.


Ірина Вовчук
 
petichkaДата: Четвер, 31.03.2011, 14:59 | Сообщение # 5
Генералиссимус
Группа: Модераторы
Сообщений: 229
Награды: 2
Статус: Offline
Во избежания непрофессиональной оценки урока, необходимо попросить его письменный анализ. Обратить внимание на замечания и дальше в письменном виде написать возвражения. Если проверяли конспект, наглядность, доску, то нужно помнить нормы приказа МОН № 240 от 23.06.2000. План урока должен быть, его форма произвольная. наглядность должна быть та, которая есть в школе и соответствует теме урока, на доска это подвижный дидактический материал (пишем вытираем, пишем) её использует учитель по необходимиости. Пусть приходят, главное предупреждают заранее и сообщают цель. в отношении методики касающейся структуры урока, то она зависит от его формы - урок диспут, лекция и проч. не зависит от предмета.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 23 червня 2000 року N 240

Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів

З метою встановлення єдиних вимог до ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів незалежно від їх підпорядкування, типів і форм власності наказую:

1. Затвердити Інструкцію з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів (додається).

2. Міністерству освіти Автономної Республіки Крим, управлінням освіти обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій забезпечити впровадження даної Інструкції в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів і неухильне дотримання її вимог.

3. Скасувати дію наказу Міністерства освіти України від 10.10.94 р. N 286 "Про затвердження Інструкції про ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах".

4. Контроль за виконанням наказу покласти на начальника Департаменту розвитку дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти В. П. Романенка.

5. Дану Інструкцію опублікувати в "Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України".

Міністр

В. Г. Кремень

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства освіти і науки України
від 23 червня 2000 р. N 240

Інструкція з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів

1. Загальні положення

1.1. Інструкція розроблена відповідно до вимог Закону України "Про загальну освіту".

1.2. Інструкція встановлює правила документування діяльності загальноосвітніх навчальних закладів I - III ступенів незалежно від їх підпорядкування, типів та форм власності (далі - загальноосвітні навчальні заклади) і регламентує порядок роботи з документами...


Петічка

Сообщение отредактировал petichka - Четвер, 31.03.2011, 15:05
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 10.04.2011, 20:28 | Сообщение # 6
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Створення позитивної мотивації учнів до вивчення нового матеріалу:

1. Постановка чергових задач та їх виділення на кожному етапі навчання.
2. Використання цікавих ситуацій на етапі мотивації.
3. Аналіз проблемних ситуацій за темою уроку. Рішення творчих за дач.
4. Рішення системи творчих задач за темою уроку, аналіз системи проблемних ситуацій.
5. Використання дослідницьких задач.

Блокування - укрупнення змісту досліджуваного матеріалу:

1. Лінійна структура вивчення змісту теми.
2. Збільшення обсягу змісту окремих уроків за темою.
3. Блокування змісту за темою.
4. Складання компакт-змісту за розділом.
5. Блоки змісту для занурення.

Ознайомлення учнів із сучасними дослідженнями:

1. Матеріал і методи науки на рівні програми.
2. Матеріал програми та методи доповнюються фактами з наукової, науково-популярної літератури (лекції вчителя, доповіді учнів та ін.).
3. Учитель знайомить учнів з невирішеними проблемами науки, новими гіпотезами. Учні разом з ним розглядають ці проблеми, аналізують гіпотези.
4. Учитель знайомить учнів із сучасними науковими теоріями, методами досліджень у досліджуваній науці.
5. Ознайомлення учнів з майбутніми напрямами досліджуваної науки (на рівні аналізу).

Виділення взаємозв’язків у досліджуваному матеріалі:

1. Зміст уроків за темою не пов’язаний у рамках окремих уроків, вносяться доповнення у зміст.
2. Об’єднання окремих основних ідей теми в рамках уроку з виконанням взаємозв’язків.
3. Внесення в досліджуваний матеріал частини наступної те ми, методу.
4. Внесення в досліджуваний матеріал частини наступного розділу.
5. "Філіпченкове" структурування, програми з виділенням причинно-наслідкових зв’язків через навчальні задачі (протиріччя).

Кодування навчальної інформації:

1. Опорні поняття, формули, правила.
2. Виділення взаємозв’язків між поняттями.
3. Опорні сигнали, педагогічний малюнок.
4. Опорні конспекти, структурно-логічні схеми.
5. Динамічні системи моделі - структурно-системний опорний конспект із виділеними протиріччями.

Прийоми навчальної діяльності:

1. Окремі прийоми.
2. Зміни, доповнення у прийомах.
3. Блоки взаємозалежних прийомів на уроках.
4. Методики самонавчання для учнів.
5. Методики дослідницької діяльності для учнів.

Прийоми творчого мислення:

1. Окремі прийоми (усні та письмові - пам’ятка) для рішення задач.
2. Зміни у прийомах (показує вчитель).
3. Окремі алгоритми (ланцюг операцій).
4. Система алгоритмів, алгоритмічні мережі.
5. Методи творчого мислення (моделювання, структурно-системний, методологія рішення проблем).

Активізація навчальної діяльності учнів:

1. Фронтальна організація.
2. Варіанти, ряди.
3. Групова організація.
4. Активні форми навчання.
5. Індивідуально-парна організація.

Оптимізація - ефективне використання навчального часу:

1. Зміна тривалості окремих етапів традиційного уроку.
2. Збільшення окремих етапів уроку за рахунок скорочення інших.
3. Уроки-етапи.
4. Біуроки-етапи.
5. Система уроків за темою - етап засвоєння способу діяльності, провідних ідей розділу.

Наочно-практичне вивчення навчального матеріалу:

1. Схеми, таблиці, моделі, ТСО.
2. Натуральна наочність, препарати.
3. Індивідуальний досвід, індивідуальне спостереження, фрагмент самостійної практичної роботи.
4. Практична робота. Лабораторна робота.
5. Дослідницька робота.

Диференціація у процесі навчання:

1. Єдиний рівень навчання.
2. Додаткові завдання для сильних і слабких учнів.
3. Виділення обов’язкового й додаткового компонентів у навчальному матеріалі.
4. Вибір учнями рівня вивчення матеріалу.
5. Вибір учнями рівня засвоєння матеріалу при наявності трьохрівневих програм.

Розвиток співуправління учнів на уроках:

1. Учитель проводить урок сам, залучає учнів на окремих уроках для допомоги.
2. Залучення учнів на окремих етапах уроків.
3. Група учнів-консультантів.
4. Учнями організуються взаємо перевірка та взаємоконтроль навчальної діяльності.
5. Самоаналіз учнями своєї діяльності.

Контроль знань і рівня засвоєння навчального матеріалу:

1. Десятибальна система.
2. Можливість одержати кілька оцінок на уроці.
3. Бально-залікова система (перевірка знань).
4. Тестування (перевірка рівня засвоєння).


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 10.04.2011, 20:30 | Сообщение # 7
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
ВИДИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ

Поточний контроль проводиться на перших етапах формування вмінь і навичок, що дозволяє аналізувати процес їх становлення. Поточний контроль особливо важливий для вчителя, тому що є засобом своєчасного коректування його діяльності. Він дає можливість вчасно реагувати на недоліки, виявляти їх причини та вживати необхідних заходів для їх усунення, повертатись до недостатньо засвоєних правил, операцій і дій.

Поточний контроль припускає використання різних форм перевірки знань, умінь, навичок учнів: індивідуальних і фронтальних опитувань, регулярних перевірок поточних письмових класних і домашніх робіт, різного роду перевірочних робіт (попереджувальних, пояснювальних, зорових, творчих диктантів, записування по пам’яті й ін.).

Усі названі форми перевірки засвоєння знань і навичок учнів мають навчальний, а не контролюючий характер, тому оцінка в балах не обов’язкова.

Тематичний контроль припускає перевірку засвоєння програмного матеріалу з най більш значущих тем навчальних предметів. Тематичні контрольні роботи проводяться відразу після вивчення ключових тем програми та дозволяють учителю з’ясувати ступінь оволодіння учнями тільки що вивченим матеріалом. Тематичні контрольні роботи можуть мати різнорівневий характер у залежності від підготовленості класу, використання альтернативних програм навчання тощо.

Підсумковий контроль є способом перевірки досягнутих учнями знань і навичок, які забезпечують подальше навчання.

Мета проведення підсумкового контролю - державна перевірка виконання вимог шкільної програми за попередній період роботи (навчальну чверть, півріччя, рік), одержання об’єктивних даних.

Підсумкові контрольні роботи мають особливе значення для врахування успішності кожного учня, є основними критеріями оцінки роботи учня й учителя. Вони не повинні завищувати чи занижувати рівень програмних вимог.

ВНУТРІШКІЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ

Персональний контроль

Мета - вивчення системи професійної діяльності одного вчителя.

Персональний контроль використовується для надання діючої допомоги вчителю в його роботі. Він розрахований на тривалий час, що дозволяє контролювати всю діяльність педагога, фіксувати поступовий ріст його педагогічної майстерності.

Програма дій:

- бесіда з учителем;
- вивчення шкільної документації вчителя;
- відвідування й аналіз уроків;
- відвідування й аналіз позакласних заходів;
- вивчення робіт учнів;
- індивідуальні консультації.

Керівник дає конкретні методичні рекомендації й обов’язково призначає дату повторної перевірки.

Вибірковий контроль

Мета - вивчення діяльності одного чи кількох учителів з певної проблеми.

Програма дій:
бесіди з учителями (анкетування, діагностика);
відвідування й аналіз уроків (позакласних заходів);
аналіз контрольних (письмових) робіт учнів;
індивідуальні консультації.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 10.04.2011, 20:31 | Сообщение # 8
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Оглядовий контроль
Мета - загальне знайомство з роботою всього колективу або його частини.
Цю форму контролю раціонально використовувати на початку навчального року для з’ясування, на якому професійному рівні починає навчальний рік кожний член колективу, що нового з’явилось у роботі кожного вчителя.
Заступник директора з навчально-виховної роботи складає графік відвідування уроків учителів, який вивішується в учительській, і кожний учитель заздалегідь знає, хто і коли відвідає його урок.
Форму оглядового контролю можна використовувати й наприкінці навчального року, коли необхідно визначити, наскільки повно знайшли своє втілення у практичній роботі вчителів ті задачі, над якими працював увесь колектив протягом року.
Результати такого контролю обговорюються на педагогічній раді. Відзначається, що досягнуто, над чим необхідно працювати в наступному навчальному році.
Оглядовий контроль дозволяє знову призначеному керівнику в короткий строк познайомитися з роботою всього колективу й одержати загальне уявлення про стан навчально-виховної роботи у школі.
Програма дій:
відвідування й аналіз уроків (позакласних заходів);
індивідуальні консультації.
Класно-узагальнюючий контроль
Мета - вивчення стану навчально-виховної роботи в одному із класів.
Керівник школи протягом одного чи кількох навчальних днів присутній на всіх уроках у тому самому класі.
Програма дій:
відвідування й аналіз уроків;
відвідування й аналіз позакласних заходів;
перевірка якості знань, умінь і навичок учнів (контрольні зрізи, тестування);
комплексна перевірка зошитів учнів;
перевірка щоденників;
індивідуальні консультації.
Комплексно-узагальнюючий контроль
Мета - вивчення стану навчально-виховної роботи в паралельних класах.
Одночасна перевірка якості викладання вчителів, які працюють у паралельних класах, дозволяє провести порівняльний аналіз діяльності педагогів, сприяє виявленню передового педагогічного досвіду.
Програма дій:
порівняльний аналіз контрольних робіт (зрізів) з предметів у паралельних класах;
відвідування й аналіз уроків (позакласних заходів) у паралельних класах;
порівняльний аналіз зошитів, щоденників учнів;
індивідуальні консультації.
Фронтальний контроль
Мета - комплексне, глибоке, усебічне вивчення навчально-виховного процесу в цілому.
Зазвичай для здійснення фронтального контролю створюється комісія у складі 5–6-ти осіб, яку очолює директор або його заступник з навчально-виховної роботи.
Фронтальний контроль дозволяє перевірити систему роботи одного вчителя. У цьому випадку перевірка ведеться в повному обсязі.
Програма фронтальної перевірки роботи вчителів:
Підготовка до уроків, заходів (тематичне й поурочне планування, план виховної роботи).
Виконання навчальних програм.
Якість уроків - їх навчальна та розвивальна сторони, виховна роль. Види та форми контролю якості знань, успішності учнів, використання ТСО.
Стан знань, умінь і навичок учнів.
Виховання учнів у ході навчання та в позаурочний час (спостереження на уроках, відвідування гуртків, секцій, вечорів, аналіз виконання плану виховної роботи).
Виховання інтересу до предмета (цікава форма навчання, розмаїтість методів, система стимулювання).
Перевірка щоденників, зошитів.
Ведення журналу.
Робота з батьками.
Самоосвіта.
Громадська діяльність учителя.
Для здійснення фронтальної перевірки необхідно відвідати в учителя 6–10 уроків.
Адміністрація школи повинна врахувати, що вчитель не може піддаватись фронтальній перевірці більше одного разу на рік.
Один раз на п’ять років фронтально перевіряється стан викладання предметів.
Програма фронтальної перевірки стану викладання предметів:
Планування роботи з предмета.
Виконання державних програм.
Якість викладання предмета.
Якість знань, умінь і навичок учнів з предмета.
Позакласна робота з предмета.
Шкільна документація з предмета.
Використання навчально-наочних посібників, їх поповнення.
У такий же спосіб здійснюється фронтальна перевірка роботи методичного об’єднання.
Програма фронтальної перевірки методичного об’єднання:
Організаційна робота методичного об’єднання (план роботи, протоколи засідань, доповіді членів об’єднання, методична скарбничка).
Участь методичного об’єднання в розробці загальношкільної проблемної теми.
Реалізація у практичній діяльності вчителів тих задач, що вирішуються об’єднанням.
Вплив роботи методичного об’єднання на якість викладання і знань учнів.
Позакласна й позашкільна робота, проведена членами методичного об’єднання.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 10.04.2011, 20:31 | Сообщение # 9
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Попередній контроль
Мета - попередження можливих помилок і надання необхідної методичної допомоги педагогу.
Попередній контроль проводиться напередодні уроку, заходу або перед вивченням найбільш складної теми, що дозволяє проаналізувати готовність учителя до виконання майбутньої роботи.
Програма дій:
бесіда з учителем;
перегляд документації (тематичне, поурочне планування, план виховної роботи);
індивідуальна консультація, обговорення плану майбутньої роботи.
Тематичний контроль
Мета - глибоке вивчення окремого питання, яке має важливе значення для підвищення якості навчально-виховного процесу.
Програма дій розробляється у школі, виходячи з цілей і конкретних питань, що виносяться на контроль, а також обсягу роботи, яка перевіряється.
Підсумковий контроль
Мета - вивчення результативності роботи вчителя й виявлення об’єктивної картини якості знань, рівня вихованості учнів.
Такий контроль проводиться наприкінці чверті, півріччя, навчального року, а також після вивчення великого розділу програмного матеріалу.
Програма дій:
складання графіка проведення контрольних робіт;
підготовка контрольних робіт (зрізів);
проведення й аналіз контрольних робіт учнів;
методичні рекомендації для підсумків перевірки.
Оперативний контроль
Це екстрений (одноразовий) контроль, що проводиться у зв’язку з ускладненнями, які виникли в навчально-виховному процесі, або з метою рішення конфліктної ситуації.
За підсумками оперативного контролю можна запланувати тематичну, фронтальну або іншу перевірку.
Поточний контроль
Може здійснюватись у будь-який часовий відрізок навчального року. Метою поточного контролю є одержання достовірної інформації про виконання плану роботи школи, управлінських рішень тощо.
Вибір виду контролю залежить від стану навчально-виховної роботи та від конкретного цільового налаштування.
При здійсненні контролю адміністрація навчального закладу може використовувати як активні, так і пасивні методи перевірки.
До активних методів відносяться бесіди з учителями, учнями та їхніми батьками, анкетування, взаємовідвідування уроків, аналіз уроків і заходів, огляди та конкурси й ін. Пасивні методи: спостереження на уроках, позакласних заходах, аналіз документації та результатів діяльності учнів.

Стаття журналу "Відкритий урок: розробки, технології, досвід"

За матеріалами: Освіта.ua


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 10.04.2011, 20:38 | Сообщение # 10
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Організація контролю за станом викладання навчальних предметів

Мета такого контролю – підвищення якості викладання вчителями навчальних предметів і якості знань, умінь, навичок та вихованості учнів. У річному плані роботи відділу освіти, РМК вказано перелік навчальних дисциплін, стан викладання яких планується вивчити, а також строки вивчення, хто буде вивчати і в якій формі будуть заслуховуватися результати контролю: на колегії відділу освіти чи узагальнюватимуться у наказі.

У ході перевірки стану викладання навчального предмета вивчаються такі питання:

Якість та ефективність роботи вчителя; якість знань, умінь і навичок учнів;

Виконання вчителем навчальних планів і програм;

Організація позакласної роботи з предмета;

Участь вчителя в різних формах методичної роботи.

Аналіз уроку виконує ряд функцій: контрольну, навчальну, виховну.Тому аналізуючи урок потрібно дати чітку характеристику науковості матеріалу, що вивчається, відповідність його навчальній програмі, якість одержаних у вузі знань, умінь і навичок; відповідність методів, форм навчання рекомендаціям науки, ППД, досягнення і недоліки в роботі вчителя, дати конкретні рекомендації щодо підвищення педагогічної майстерності вчителя; оцінити ділові та етичні якості учителя, культуру мовлення.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 10.04.2011, 20:38 | Сообщение # 11
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Загальні вимоги до аналізу уроку:

1) науковість (опора на психолого – педагогічну науку, ППД);

2) глибина і всестороність;

3) взаємозв’язок з попередніми уроками теми;

4) об’єктивність оцінки уроку;

5) урахування специфіки даного предмета;

6) висновки і пропозиції.

Підготовка до відвідування уроку.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 10.04.2011, 20:39 | Сообщение # 12
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Завуч плануючи відвідування уроків, визначає мету відвідування. Наприклад:

1. Проаналізувати ефективність використання на уроці форм і методів навчання.

2. виявити оптимальне поєднання фронтальної, групової та індивідуальної форм організації навчальної діяльності учнів.

3. Визначити результативність використання методів і прийому контролю за рівнем навчальних досягнень учнів.

4. Проаналізувати результативність роботи вчителя з розвитку усного мовлення учнів.

5. Визначити результативність формування на уроці загальнонавчальних умінь і навичок.

6. Проаналізувати ефективність роботи вчителя – словесника із закріплення учнями мовного матеріалу.

7. Проаналізувати роботу вчителя щодо попередження неуспішності учнів.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 10.04.2011, 20:40 | Сообщение # 13
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Контроль за веденням шкільної документації

У систему контролю за веденням шкільної документації входить перевірка класних журналів, зошитів, журналів факультативних занять, предметних гуртків.

Для перевірки ведення учнівських зошитів можна використати таку пам’ятку:

Система письмових робіт учнів (домашніх і класних).

Зміст роботи, його відповідність вимогам програм.

Рівень складності виконуваних робіт.

Наявність диференційованого, індивідуального підходу до робіт учнів.

Обсяг і характер робіт.

Якість знань, умінь і навичок на підставі письмових робіт, грамотність учнів.

Перевірка зошитів учителем, періодичність перевірки. Якість перевірки. Якість виправлення помилок учителем.

Оцінювання письмових робіт. Характер оцінки. Дотримання нормативних вимог оцінювання письмових робіт.

Система роботи над помилками, ії результативність.

Дотримання єдиного орфографічного режиму: почерк, каліграфія учнів, зовнішній вигляд, культура ведення зошита.

Популяризація учителем кращих зошитів учнів.

Підсумки.

Пропозиції.

За результатами перевірки учнівських зошитів може бути виданий наказ, обговорення якого виноситься на засідання методоб’єднання.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 10.04.2011, 20:40 | Сообщение # 14
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Алгоритм контролю планування навчально-виховної роботи НВК

1. Наявність річного плану навчально-виховної роботи закладу.

2. Чи є графік внутрішкільного контролю ?

3. Наявність управлінських рішень (наказів).

4. Які форми і види контролю сплановано ?

5. З яких розділів складається план ?

6. Чи відповідають вони рекомендаціям МОНУ ?

7. Чи дається у “Вступ” аналіз роботи педколективу за минулий рік ?

8. Чи відповідає план роботи обраній проблемі ?

9. Чи є перспективний план керівництва і контролю ?

Алгоритм контролю навчально-виховного процесу.

1. Визначення мети контролю.

2. Визначення змісту контролю.

3. Вибір та контретизація об”єктів контролю.

4. Вибір методів,виду контролю.

5. Поетапне здійснення контролю.

6. Узагальнення матеріалів контролю. Складання підсумкових таблиць, схем, діаграм, проектів, наказів, рішень, розпоряджень, доповідних записок тощо.

7. Визначення форм підвищення підсумків контролю.

8. Визначення основних напрямків коригування, ефективних управлінських рішень.

9. Вплив методичної роботи на підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Алгоритм контролю за проведенням педрад в сучасній школі.

1. Планування тематики педагогічних рад на рік відповідно до проблеми, над якою працює школа.

2. Видача наказу або розпорядження про підготовку педагогічної ради,форма її проведення.

3. Розробка проекту рішення.

4. Проведення, реалізація рішень педради.

5. Контроль за реалізацією рішень педради.

6. Наявність журналу,фіксація результатів перевірки рішень педради за такими пунктами:

- № п/п ;

- тема педради ;

- дата проведення ;

- зміст рішення, що контролюється ;

- термін виконання ;

- відповідальний за виконання рішень ;

- інформація про виховання, яких заходів вжито ;

- дата зняття з контролю ;

- П. І. Б. відповідального за перевірку ;

- підпис.

7. Правильність оформлення документації педрад.

8.Актуальність питань,що виносяться на засідання педагогічної ради.

9. Облік на педрадах протягом 5 років.

Алгоритми контролю за ходом позакласної виховної роботи в загальноосвітній школі.

1. Огляд документації (планів, звітів, доповідей) :правова та локальна (внутрішня).

2. Безпосереднє спостереження : за системою виховання на уроці ; за проведенням зборів, заходів, змагань ; графіком проведення класних годин ; за дисципліною учнів на уроках, під час перерви, у громадських місцях.

3. Спеціальні перевірки:обізнаність учнів про важливі події в країні та за кордоном ; ставлення учнів до виконання громадських доручень ; санітарний стан, активність роботи в гуртках.

4. Анкетування ( встановлення кола інтересів і захоплення учнів, на предмет вихованості, залучення до моральних норм поведінки, культура поведінки).

5. Бесіди з учнями, вчителями, батьками, індивідуальна робота.

Алгоритми контролю за проведенням курсової перепідготовки вчителів.

1. Наявність картотеки обліку підвищення кваліфікації керівників району.

2. Журнал обліку підвищення кваліфікації.

3. Журнал обліку докурсових та післякурсових завдань.

4. Де слухалось питання про виконання курсової перепідготовки вчителів ?

5. Чи видаються в школі накази про вивчення результативності курсової перепідготовки ?

6. Чи вплинуло підвищення кваліфікації на роботу вчителя ?

Алгоритм контролю за самоосвітою вчителів.

1. Наявність індивідуального плану по самоосвіті.

2. Результативність самоосвітньої роботи, де буде звітувати.

3. Робота над удосконаленням свого професійного та методичного рівня.

4. Зв”язок самоосвіти з практичною діяльністю педагога.

5. Чий досвід вивчає ?

6. Вид виконання завдання (реферат, конспект, складання анотацій, розв”язування задач, вправ, написання розгорнутог конспекту уроку чи позакласного заходу, виготовлення саморобних посібників, діючих моделей і т.д.).

7. Наявність графіка співбесід по самоосвіті у адміністрації школи.

8. Де слухалось питання про самоосвіту вчителів.


Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 10.04.2011, 20:41 | Сообщение # 15
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Алгоритм контролю за вивченням і впровадженням ППД вчителів.

1. Наявність планів вивчення досвіду вчителів школи.

2. Стан управління за науково-експериментальною роботою : залучення членів педколективу до науково-експерементальної роботи ; участь їх в різних формах апробації, експериментальної роботи.

3. Де слухалось питання вивчення і упровадження ППД вчителів.

4. Наявність вивчених досвідів роботи в шкільному метод.кабінеті (творчі звіти, анотації досвідів та відгуки адміністрації школи, РМК).

5. Наявність картотеки ППД вчителів школи, району, відповідність її до наукових вимог.

6. Наявність стендів в методичному кабінеті “Вісті з уроків”, “Наш досвід”(вивчаємо досвід : вчитель, тема, провідна ідея, термін, форми вивчення, форми узагальнення).

7. Чий і який досвід роботи запроваджується в школі окремими вчителями.

8. Робота адміністрації по поширенню досвіду.

Алгоритми контролю за проведенням атестації в загальноосвітній школі.

1. Наявність заходів по проведенню атестації вчителів на навчальний рік.

2. Перспективний план проведення атестації.

3. План роботи атестаційної комісії на поточний навчальний рік.

4. Наказ про організацію та проведення атестації, який видається щорічно не пізніше 20 вересня.

5. Списки вчителів,що підлягають атестації.

6. Графік проведення атестеції,співбесід та ознайомлення педпрацівників з атестаційними листами.

7. Наказ про встановлення категорій педпрацівникам.

8. Протоколи засідань атестаційної комісії.

9. Наглядність (куточки,стенди) по атестації.

10. Систематичне вивчення підготовки педагогів до атестації.

11. Вивчення результативності курсової перепідготовки, самоосвітньої роботи вчителя.

12. Проведення засідань атестаційної комісії.

13. Чи слухається дане питання на засіданнях педрад.

14. Вивчення системи роботи вчителя, який атестується.

15. Ведення обліку педагогів, що отримали педагогічні звання.


Ірина Вовчук
 
Форум » Для освітян » Юридична консультація » К Вам пришли с проверкой на урок.
Сторінка 1 з 212»
Пошук:

Замовити сертифiкат Замовити диплом Правила публікації Частi питання Про Портал Команда Порталу     Всi права захищенi!
    www.nachalka.com.ua © 2008-2012


Хостинг від uCoz

▲ ВГОРУ ▲