Розвиток учительського потенціалу - Форум - Всеукраїнський Портал "Початкове навчання"

Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Lenchik, petichka, Вікторія13, РІТА 
Форум » Для освітян » Учительська » Розвиток учительського потенціалу (Запрошуємо Вас взяти активну участь у дискусії!)
Розвиток учительського потенціалу
Ірина_ВовчукДата: Середа, 07.04.2010, 11:34 | Сообщение # 1
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Питання для обговорення:
1) Який на ваш погляд має бути система моральних і фінансових стимулів, яка сприяла б особистісного і професійного зростання педагогів?
2) Які зміни Ви б внесли в існуючу систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників України?
3) Яким професійними компетенціями повинен володіти педагог, щоб бути затребуваним?


Ірина Вовчук
 
LenchikДата: Середа, 07.04.2010, 14:27 | Сообщение # 2
Генерал-лейтенант
Группа: Проверенные
Сообщений: 28
Награды: 2
Статус: Offline
Здравствуйте, шановні колеги!
Дуже животрепетна тема обговорюється на цьому форумі! Я спочатку як спеціаліст хотіла написати про матеріальні стимули (зарплата, премії і т.д. - ну як у цьому світі капіталу і блиску вітрин можна думати про інше). Мовляв, простимулює спочатку матеріально, а потім вже говорите про саморозвиток, ідейності і т.д. Але тут згадалися мені вчителя кінця XIX - початку XX століття. Адже це були зовсім молоді люди, без шеляга в кишені, вони йшли в сільські школи навчати дітей і працювали, віддаючи всі свої сили! Хіба робота вчителя в ті часи високо цінувалася або оплачувалася належним чином? І тим не менше саме з земських вчителів, лікарів і т.д. стала формуватися місцева інтелігенція і надалі з їх участю земства склали серйозну опозицію уряду.

Так може бути проблема глибше, у свідомості сучасної молоді? На яких ідеях сьогодні ми виховуємо своїх дітей? Які пріфессіі обираємо? Які місця вибираємо для дозвілля?

 
petichkaДата: Середа, 07.04.2010, 15:36 | Сообщение # 3
Генералиссимус
Группа: Модераторы
Сообщений: 229
Награды: 2
Статус: Offline
Головною відмінністю такої соціальної групи як учительство є те, що всі вони є бюджетополучателямі, тобто рівень і своєчасність їхнього доходу визначаються параметрами державного фінансування і, саме в цій обставині, полягають всі проблеми сучасного українського викладача. Розміри державного фінансування освітньої сфери, а останнім часом і значні затримки виплат, є головною причиною того, український вчитель не тільки не зміг трансформуватися в нижчий шар середнього класу перехідного суспільства, але значною мірою став маргінальної групою, рівень доходів якої припадають на самий нижчий деціль.

Петічка
 
АнлитаДата: Четвер, 08.04.2010, 19:22 | Сообщение # 4
Генерал-лейтенант
Группа: Проверенные
Сообщений: 29
Награды: 1
Статус: Offline
Проблеми педагога:
• невміння чітко поставити основні цілі та завдання розвитку власној професійној діяльності на черговий навчальний рік,
• невміння виділити і позначити учням цінність отримання конкретного знання на уроці, при виконанні домашніх завдань,
• недостатнє розуміння суті критеріјв оцінювання рівня сформованості основних компетенцій учнів та моніторингу јх розвитку,
• відсутність здатності до екстраполяціј знань,
• нерозвиненість конвергентного мислення,
• нерозвиненість навичок інформаційного обміну при взаємодіј з учнями та іншими педагогами,
• відсутність єдності вимог при оцінці досягнень учнями різними педагогами.
Завдання, що дозволяють вирішувати проблеми педагога:
• вдосконалення вміння співвідносити цілепокладання і отримані результати навчання;
• вміння виділяти і дохідливо пояснювати учням цінність кожној новој теми, розділу навчальној програми;
• зв'язувати вивчення різних тем, розділів з актуальними проблемами сучасној науки, техніки, практики організаціј суспільного життя;
• формування бачення вчителями надпредметних аспектів своєј професійној діяльності при розвитку ключових компетенцій учнів;
• розвиток вміння орієнтуватися в інформаційному просторі, активно використовуючи новітні досягнення науки в навчанні і вихованні учнів;
• формування навику цілісного сприйняття, розуміння та інтерпретаціј інформаціј;
• удосконалення творчој мовленнєвој діяльності педагога;
• формування уміння працювати з різними джерелами інформаціј, уміння брати участь в інформаційному обміні в різних комунікативних позиціях (автора й адресата), в різних життєвих ситуаціях;
 
lubchykДата: Понеділок, 03.10.2011, 14:57 | Сообщение # 5
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Награды: 0
Статус: Offline
Той вчитель завжди буде затребуваний, для якого вчительство не професія, а спосіб життя. Йому не потрібно буде складати план для саморозвитку, тому що цей процес відбуватиметься постійно, безперервно. Сьогодні слово ВЧИТЕЛЬ знівельоване, втоптане в багнюку…. А саме цим словом називали і моральних, духовних проводирів.

Життя - це диво!
 
Ірина_ВовчукДата: Понеділок, 03.10.2011, 16:26 | Сообщение # 6
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
lubchyk, я повністю згодна з Вами.
Quote (lubchyk)
Сьогодні слово ВЧИТЕЛЬ знівельоване, втоптане в багнюку…. А саме цим словом називали і моральних, духовних проводирів.

Це точно.


Ірина Вовчук
 
lubchykДата: П`ятниця, 07.10.2011, 16:10 | Сообщение # 7
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Награды: 0
Статус: Offline
http://www.dnipro-ukr.com.ua/forum/viewtopic.php?f=54&t=623
тут ще думки, яким повинен бути вчитель


Життя - це диво!
 
ninasДата: Неділя, 15.01.2012, 16:24 | Сообщение # 8
Лейтенант
Группа: Проверенные
Сообщений: 7
Награды: 2
Статус: Offline
Мабуть світ потрібно сприймати реально. Не збирається наша держава робити з нас середній клас і не скоро збереться. А якщо ми вирішили залишатися в цій професії, то потрібно робити все, щоб відповідати високому званню Вчитель. Але вчителем може бути лише той, хто сам постійно вчиться, незалежно від віку і зарплати. Ось саме тут і зявляються курси підвищення кваліфікації. Я не знаю як кому, а мені жаль безрезультатно потраченого часу на цих курсах. Якось декілька років тому почала йти мова про альтернативні курси, а зараз знову все повернулося до старих радянських часів. Немає зовсім диференціації. Зробили б хоча для вищої категорії можливість вибирати потрібний напрям курсів. Ну не цікаво мені сто сорок четвертий раз слухати про давно відомі істини! Я хочу почути щось нове, цікаве саме для мене, а не для Іванова, Петрова, Сидорова.
 
Ірина_ВовчукДата: Неділя, 15.01.2012, 16:39 | Сообщение # 9
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
ninas, згодна з кожним Вашим словом.

Ірина Вовчук
 
Форум » Для освітян » Учительська » Розвиток учительського потенціалу (Запрошуємо Вас взяти активну участь у дискусії!)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Замовити сертифiкат Замовити диплом Правила публікації Частi питання Про Портал Команда Порталу     Всi права захищенi!
    www.nachalka.com.ua © 2008-2012


Хостинг від uCoz

▲ ВГОРУ ▲