Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Lenchik, petichka, Вікторія13, РІТА 
Форум » Для освітян » Учительська » Поурочні плани
Поурочні плани
LenchikДата: Четвер, 21.01.2010, 19:27 | Сообщение # 1
Генерал-лейтенант
Группа: Проверенные
Сообщений: 28
Награды: 2
Статус: Offline
Необхідність чи пуста трата часу?
 
АнлитаДата: Четвер, 08.04.2010, 22:06 | Сообщение # 2
Генерал-лейтенант
Группа: Проверенные
Сообщений: 29
Награды: 1
Статус: Offline
Думаю, на начальном этапе преподавания это просто необходимо! Опыта и планирования времени очень нехватает начинающим. Думаю учителям с пятилетним-десятилетним стажем это не нужно. Но тут всё зависит от предмета. Есть такие, в которых информация меняется очень быстро. Тут без плана не обойтись.
 
vsmqqДата: Неділя, 19.09.2010, 08:04 | Сообщение # 3
Рядовий
Группа: Проверенные
Сообщений: 1
Награды: 0
Статус: Offline
згодна з попереднім коментарем, і вважаю, що це вирішує сам вчитель. адже головне - результат!
 
ІваночкаДата: Четвер, 23.09.2010, 15:43 | Сообщение # 4
Рядовий
Группа: Проверенные
Сообщений: 1
Награды: 0
Статус: Offline
У мене 8 років педагогічного стажу - але для мене план уроку - ОБОВ’ЯЗКОВИЙ. Вважаю, що справжній учитель, тільки тоді професіонал, коли сам постійно вчиться і удосконалюється. Тому постійна передурочна підготовка повинна бути і це, як на мене, від стажу НЕ ЗАЛЕЖИТЬ

Сообщение отредактировал Іваночка - Четвер, 23.09.2010, 16:00
 
Ірина_ВовчукДата: Четвер, 23.09.2010, 17:15 | Сообщение # 5
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Я повністю з Вами згодна.

Ірина Вовчук
 
ЛюбочкаДата: П`ятниця, 25.03.2011, 17:59 | Сообщение # 6
Генерал-полковник
Группа: Проверенные
Сообщений: 32
Награды: 7
Статус: Offline
Звичайно, мета обовязкова.А от план уроку вчителі зі стажем могли б писати у вигляді, наприклад, опорної схеми ( з невеличкими вказівками для себе) + резерв для імпровізації. Хіба так не краще? Думаю, це б зекономило багато часу. Тим більше, що план уроку обдумує вчитель круглодобово. Чи не так?
 
Ірина_ВовчукДата: П`ятниця, 25.03.2011, 18:34 | Сообщение # 7
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Так! biggrin

Ірина Вовчук
 
Ірина_ВовчукДата: Понеділок, 28.03.2011, 20:59 | Сообщение # 8
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Чи існують якісь вимоги до написання планів-конспектів?

Ірина Вовчук
 
ЛюбочкаДата: Понеділок, 02.05.2011, 20:56 | Сообщение # 9
Генерал-полковник
Группа: Проверенные
Сообщений: 32
Награды: 7
Статус: Offline
За методикою так. Але інколи вчителю зручніше, ефективніше провести урок, порушивши структуру пропоновану педагогікою. На мою думку, це не помилка. Треба дозволити вчителю експериментувати, творити, шукати способи проведення результативного уроку. Ні, ідеально написаний конспект не є запорукою якісно проведеного уроку.
 
ninasДата: П`ятниця, 13.01.2012, 17:47 | Сообщение # 10
Лейтенант
Группа: Проверенные
Сообщений: 7
Награды: 2
Статус: Offline
Працюю вчителем початкових класів більше 30 років, вчитель-методист, але не можу дозволити собі прийти до дітей не підготовленою. Я не скажу, що це завжди конспект у загальноприйнятому баченні, але готуватись завжди потрібно. Діти завжди відчувають, коли вчитель не готовий. Тоді стає соромно перед ними і перед собою.
 
Ірина_ВовчукДата: Понеділок, 05.03.2012, 13:49 | Сообщение # 11
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 803
Награды: 6
Статус: Offline
Дуже часто пишуть люди зі скаргами про те, що адміністрація школи вимагає перевірку конспектів уроків.

Пропонуємо документ (він прикріплений до повідомлення), який Ви можете завантажити та роздрукувати. Повісте в учительській, щоб всі могли з ним ознайомитись.

Наказ МОН України "Про подолання проявів бюрократизму в освіті"

Статус документа: чинний
і його ніхто не відміняв.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З17.05.2005 N 297

Про подолання проявів бюрократизму в освіті
До Міністерства освіти і науки України надходять численні звернення педагогічних працівників, у тому числі й керівників навчальних закладів з приводу безпідставного збільшення кількості інформаційних та звітних матеріалів, що подаються до органів управління освітою різних рівнів. Мають місце непоодинокі випадки дублювання наказів, інших розпорядчих документів. Такий стан справ суперечить Програмі дій Уряду "Назустріч людям", де одним із пріоритетів визначені відкритість та демократизація управлінської діяльності.
Зважаючи на зазначене, НАКАЗУЮ:

1. Органам управління освітою всіх рівнів:
1.1. Упорядкувати графіки здійснення перевірок навчальних закладів, залучивши до цієї роботи підрозділи обласних (районних) державних адміністрацій. Забезпечити узгодження цих графіків з управліннями освітою органів виконавчої влади та місцевого самоврядування (до 1 серпня кожного поточного року). Встановити, що навчальні заклади перевіряються у плановому порядку органами управління освітою не частіше одного разу упродовж навчального року.
Позачергові перевірки можуть здійснюватися лише за умови виявлення значних порушень.

1.2. Заборонити відволікати керівників навчальних закладів, педагогічних та науково-педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків під час проведення навчальних занять.
Наради, семінари, навчання педагогічних та науково-педагогічних працівників, у тому числі й керівників навчальних закладів, проводити у вільний від навчальної діяльності час не частіше одного разу на місяць.

1.3. Скоротити кількість засідань, нарад працівників дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів. З цією метою органам управління освітою, керівникам навчальних закладів розробити графіки їх проведення та неухильно дотримуватися їх виконання.

1.4. Встановити, що:
- єдиним документом у плануванні роботи навчального закладу є річний або семестровий план;
- календарне планування навчального матеріалу вихователі, вчителі, майстри виробничого навчання, викладачі мають право здійснювати безпосередньо у текстах робочих навчальних програм;
- розробка планів проведення навчальних занять є компетенцією педагога, який і визначає їх структуру і форму;
- планування роботи класних керівників, кураторів, вихователів, бібліотекарів, керівників методичних об'єднань, гуртків, спортивних секцій тощо здійснюються один раз на семестр.

1.5. Заборонити вимагати від педагогічних працівників під час проходження ними атестації узагальнені матеріали їх педагогічного досвіду, інші матеріали, не передбачені Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників.
2. Департаментам загальної середньої та дошкільної освіти (Полянський П.Б.), професійно-технічної освіти (Десятов Т.М.), вищої освіти (Болюбаш Я.Я.), управлінню ліцензування, акредитації та нострифікації (Домніч В.І.):

2.1. Переглянути перелік документів, що є обов'язковим для ведення у навчальних закладах.

2.2. Спростити процедури атестації, ліцензування та акредитації навчальних закладів.

3. Наказ розмістити на сайті Міністерства освіти і науки України, опублікувати в "Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України", у газетах "Освіта України" та "Освіта".

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Огнев'юка В.О.Міністр С.М.Ніколаєнко
Прикрепления: 112_Burokrat.rar(8Kb)


Ірина Вовчук
 
АнжіДата: Четвер, 22.03.2012, 15:15 | Сообщение # 12
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Награды: 0
Статус: Offline
Якщо плани-конспекти писати без охоти, то від них ніякого толку!
Краще цей час витратити на підготовку наочності wink
 
AnnVДата: П`ятниця, 30.03.2012, 20:30 | Сообщение # 13
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Награды: 4
Статус: Offline
Я-молодой специалист, опыт работы незначителен 4 года. Однако,считаю,что поурочное планирование обязательно, все детки разные, классы не идентичные, кто-то успешенее осваивает знания,кому-то тяжелее. Нельзя ходить с планированием написанным год назад, пару лет назад. Уроки нужно подготавливать, адаптировать каждому классу. Очень тяжело конечно, у нас педагогов много писанины, однако все-таки не лишняя работа.
 
РогожинськаДата: Четвер, 01.11.2012, 10:58 | Сообщение # 14
Генералиссимус
Группа: Проверенные
Сообщений: 303
Награды: 2
Статус: Offline
Конспект уроку самого вчителя нікого не повинен хвилювати, окрім нього самого. Можливо, найкращий варіант – це, коли його на паперовому носії і зовсім немає. Може, за таких підходів і формуються найкращі умови для проявів головного в учителеві – творчості ? Тієї творчості, що заради дітей. Головне, щоб конспект був у голові вчителя. І такий, що не просто копіює підручник, а несе в собі ті ДОДАТКИ, що так життєво необхідні для успішної освіти! Це ті порухи небайдужої учительської душі, що здатні вдихнути живе життя в академічну НАУКОВІСТЬ, якою не може не дихати будь – який, навіть найкращий підручник.

Мається на увазі не саме намагання зробити предмет чи тему цікавою, що завжди є доречним. Головне, – включити за будь-якої абстрактної теми – роботу УЯВИ дитини, щоб не залишатись на позиції простих вимог: „ Це треба ЗАПАМ'ЯТАТИ!!!” Звичайно, що спочатку повного розуміння програмного матеріалу учнями нам не досягти без деякої роботи їхньої простої дзеркальної пам'яті. Але ми і не підемо далі формального навчання без нашого вміння подати життєву сутність предмету вивчення, користуючись лише стандартною науковою лексикою. Її вкрай важливо доповнити таким звучанням, котре здатне відкрити УЯВУ дитини, як істоти інтелектуальної.

Тож висловлюйте ваші думки стосовно чи обов'язково треба писати план-конспекти????
 
РогожинськаДата: Субота, 03.11.2012, 11:29 | Сообщение # 15
Генералиссимус
Группа: Проверенные
Сообщений: 303
Награды: 2
Статус: Offline
Календарне планування навчального матеріалу здійснюється вчителем безпосередньо у навчальних програмах. На основі
календарних планів вчителі розробляють поурочні плани, структура і форма яких визначається ними самостійно.
Поурочний план може бути складений у вигляді конспекту, тез, таблиці тощо. Плани роботи класних керівників, вихователів, бібліотекарів, методичних об'єднань, гуртків, спортивних секцій тощо складаються на період, визначений педагогічним колективом, в довільній формі і узгоджується з заступником директора з навчально-виховної роботи. " з наказу № 240 від 23.06.2000
 
Форум » Для освітян » Учительська » Поурочні плани
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Замовити сертифiкат Замовити диплом Правила публікації Частi питання Про Портал Команда Порталу     Всi права захищенi!
    www.nachalka.com.ua © 2008-2012


Хостинг від uCoz

▲ ВГОРУ ▲