Конкурси - Всеукраїнський Портал "Початкове навчання"

Доброго часу доби!
Свято на порозі
Наш новий проект
Реклама
На правах реклами
Допомога юриста

Конкурси

Головна » Конкурси (91)

І КОНКУРС «Справа всього мого життя» [22]ІІ КОНКУРС «Мій найкращий перший урок" [27]
Щоденник Конкурсів [17]IІІ конкурс "Сучасний урок природознавства" [25]

Шановні переможці! Дипломи будуть надіслані в електронному варіанті. Якщо Вам потрібні в паперовому, тоді треба зробити замовлення. Нагадуємо, що всі Дипломи безкоштовні.
З повагою, секретар порталу Марічка Квіт.

Корисна інформація | Просмотров: 252 | Дата: 19.03.2015 | Комментарии (0)

   1клас
    І місце
Булгар Ольга Романівна, вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №12, м. Бердичева.
    ІІ місце
Основа Олена Олександрівна, вчитель початкових класів Вільнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Вільнянської районної ради Запорізької області.
ІІІ місце
Зінокова Алла Анатоліївна, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

2 клас
І місце

Давидюк Валентина Володимирівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
ІІ місце
Терещенко Валентина Володимирівна, вчитель початкових класів Коломійцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Дніпропетровської області,
ІІІ місце
Криштапюк Ірина Леонідівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1

3 клас
І місце

Дроздач Людмила Андріївна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1. Тварини. Різноманітність тварин.
ІІ місце.
Дроздач Людмила Андріївна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1. Хто чим живиться. Ланцюги живлення
ІІІ місце.
Микитюк Валентина Миколаївна, вчитель початкових класів закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Вінницької міської ради". Тема: Повітря, його склад та властивості

Архив материалов - Володарская гимназия "София"

Корисна інформація | Просмотров: 373 | Дата: 14.03.2015 | Комментарии (2)

Урок природознавства в 1 класі
Тема. Які властивості має вода. Демонстрація властивостей води.
Дослідницький практикум «Куди зникає вода з калюжі?»
Мета. Дати уявлення про воду як необхідну умову життя на Землі, формувати уявлення про цілісність природи, наукове світорозуміння; у процесі дослідів з’ясувати властивості води, розвивати навички
дослідницької діяльності, спостережливість, аналітичне мислення, вміння робити висновки; комунікативні уміння і навички; виховувати гуманну, творчу, соціально активну особистість, здатну екологічно
мислити, дбайливо ставитися до природи, до води - основи життя і розуміти значення життя як найвищої цінності.

АВТОР: Булгар Ольга Романівна, вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №12, м. Бердичева.

СКАЧАТИ КОНКУРСНУ РОБОТУ 

1 клас | Просмотров: 824 | Дата: 12.01.2015 | Комментарии (0)

 

Автор. Саюк Т.В., вчитель початколвих класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст №6

Тема:Як розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини.

Мета:сформувати поняття «дерева, кущі, трав’янисті рослини», учити виділяти спільні та відмінні ознаки будови дерев, кущів та трав’янистих рослин; розпізнавати рослини в природі.Розвивати уміння учнів порівнювати різні рослини за будовою. Виховувати естетичні почуття й шанобливе ставлення до рослин найближчого оточення.

Очікувані результати: учні повинні знати ознаки дерев, кущів і трав’янистих рослин; учні повинні розпізнавати їх на практиці.

Обладнання: підручник «Природознавство» 1 клас, мультимедійна презентація, ілюстрації,предметні малюнки,  таблиця «Дерева, кущі, трав’янисті рослини», музичний супровід.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

СКАЧАТИ КОНСПЕКТ

СКАЧАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

1 клас | Просмотров: 1104 | Дата: 12.01.2015 | Комментарии (0)

Автор. Ємець Л.М., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5

Тема. Вода у природі. Світовий океан, його частини.

Мета: закріпити й поглибити знання дітей про фізичну карту, ознайомити з поняттям « Світовий океан », показати відмінності між океанами, розглянути їх тваринний і рослинний світ;

озвивати кругозір учнів, фантазію, пам'ять, основні вміння та навички користування картою, формувати інформаційно-комунікативну компетентність;

виховувати інтерес до вивчення природознавства, бережливе ставлення до природи та її багатств.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: демонстраційний  матеріал - фізична карта, глобус, мультимедійна презентація, відео проектор. 

СКАЧАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

СКАЧАТИ КОНСПЕКТ 

3 клас | Просмотров: 1169 | Дата: 12.01.2015 | Комментарии (0)

Автор. Федюк Л.В., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5

Тема: Ознаки зими

Мета: розширювати та збагачувати знання учнів про сезонні зміни у природі, зокрема

взимку; як зміни природи відображаються у назвах зимових місяців, ознайомити із зимовими прикметами; розвивати спостережливість, логічне мислення,зв’язне мовлення, виховувати любов до природи,бажання бути природі другом, досліджувати її явища.

Обладнання: мультимедійна презентація «ознаки зими»; картки із завданнями, ілюстрації, ножиці, папір.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань

СКАЧАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

СКАЧАТИ КОНСПЕКТ

2 клас | Просмотров: 676 | Дата: 11.01.2015 | Комментарии (0)

АВТОР. Зінькова А.А., вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

ТЕМА. Рослини. Яку будову має рослина.            

 Практична робота: вивчення будови рослин.

МЕТА. Збагатити знання учнів про царство рослин як частину живої природи; забезпечити формування поняття «органи рослин», уявлення про будову рослин і значення її органів; з’ясувати значущість кожної частини рослини; розвивати у дітей спостережливість, логічне мислення, вміння аналізувати, розкривати взаємозв’язки між органами рослин; виховувати любов до природи, гуманне ставлення до всього живого.

ОБЛАДНАННЯ. Таблиця «Будова рослин», гербарій, ілюстрації з зображенням рослин, ноутбук, проектор, слайди, зошити з друкованою основою, словник(органи рослин).

 

ТИП УРОКУ. Вивчення нового матеріалу.

СКАЧАТИ КОНСПЕКТ УРОКА

СКАЧАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

1 клас | Просмотров: 1056 | Дата: 11.01.2015 | Комментарии (0)

Автор. Росоловська А.Ф., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №7

Тема. Підсумковий урок на тему « Що я знаю про природу восени?»

Мета: поглибити, узагальнити  знання учнів з теми «Що я знаю про природу восени»; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; збагачувати словниковий запас учнів;

 розвивати пізнавальну активність дітей,допитливість,самостійність,спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; вчити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені; правильно поводитися в природі восени; розвивати вміння знаходити інформацію з додаткових джерел;

виховувати повагу і любов до природи та турботливе ставлення до її мешканців; формувати навички охорони природи.

Учні знатимуть: як від неживої природи залежить стан живої природи; групи птахів; правила збирання грибів; як допомогти тваринам взимку.

Учні вмітимуть: наводити приклади перелітних і осілих птахів своєї місцевості; тварин, які змінюють забарвлення хутра і які готуються до зимової сплячки; розрізняти  види рослин; відрізняти  їстівні гриби від отруйних.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок

Обладнання: роздатковий матеріал, картки із завданнями та ілюстраціями для групової роботи, ребуси, «горішок знань», квітка «сподівань», таблиця «Будова шапинкового гриба», «скринька» ідей, осінні листочки, мультимедійна презентація.

Методи, прийоми, форми, вправи: розповідь, бесіда, ілюстрація, демонстрація, пошукова діяльність учнів.

СКАЧАТИ КОНСПЕКТ 

СКАЧАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

2 клас | Просмотров: 824 | Дата: 11.01.2015 | Комментарии (0)

Автор. Дроздач Л.А., вчитель-методист Дубнівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Тема. Хто чим живиться. Ланцюги живлення

Мета:  формувати поняття «рослиноїдні», «хижі» та «всеїдні» тварини, збагатити знання учнів про тварин; ввести поняття «Ланцюг живлення у природі»;

закріпити вміння складати найпростіші ланцюги живлення;

розвивати уміння об’єднувати тварин у групи за способом живлення, складати ланцюжки живлення;

вдосконалювати уміння працювати в групах, послідовно і чітко висловлювати свою думку;

формувати інформаційну, комунікативну компетентність, та компетентність у сфері вирішення конкретних життєвих задач;

виховувати дбайливе ставлення до тварин, любов до природи, спостережливість, старанність і активність на уроці. 

Цілі. Учні знатимуть ланцюги живлення у природі, причини руйнування ланцюгів живлення у природі, про передачу поживних речовин і енергії в ланцюгу живлення.

Учні вмітимуть досліджувати і моделювати ланцюги живлення в природі, встановлювати зв’язки між тваринами і компонентами неживої природи.

Обладнання: картки із завданнями, слайди з ілюстраціями тварин – представників різних груп за способами живлення; конверти з малюнками для встановлення ланцюжків живлення, ІКТ засоби, компетентнісно- орієнтовані завдання.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання: мультимедійний супровід, індивідуальні картки, листи-картки, підручник, зошит, картки із малюнками, компетентнісно-орієнтовані завдання, тестові завдання.

Методи, прийоми, види, форми роботи: технології кооперативного навчання «Робота в парах», «Робота в групах»; технологія ситуативного моделювання «Ділова гра»; метод «Прес»; інтерактивна вправа «Очікування», ігри «Виправ помилку», «Подумай - обери».

СКАЧАТИ КОНСПЕКТ 

СКАЧАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ 

3 клас | Просмотров: 1207 | Дата: 11.01.2015 | Комментарии (0)

Автор. Дроздач Людмила Андріївна, вчитель-методист Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст.№1

Тема. Тварини. Різноманітність тварин.

 Мета: розширити поняття «звірі», «птахи», «комахи», «риби»; 

допомогти дітям усвідомити елемен­тарні поняття  «земноводні», «плазуни», «черви», «молюски», «ракоподібні», «павукоподібні»; 

         сприяти формуванню  вміння визначати істотні ознаки тварин, знаходити зай­вий об'єкт серед їх сукупності, класифікувати;

         працювати над розвитком таких компетентностей: комунікативних, інформаційних, соціальних;

         створити умови для розвитку  уяви, мислення, уваги, пам’яті учнів;

         вихову­вати допитливість, пізнавальний інтерес, прагнення дітей до самовира­ження й самореалізації у пізнавальній діяльності.

Цілі. Учні знатимуть про різноманітність тварин у природі.

Учні вмітимуть розрізняти групи тварин за істотними ознаками, виявляти моральні та естетичні почуття у ставленні до тваринного світу, виявляти пізнавальний інтерес до вивчення тваринного світу.

Тип уроку. Комбінований урок

Обладнання: таблиці для словникової та фронтальної роботи, картки для роботи в парах, компетентнісно-орієнтовані завдання для роботи в групах мультимедійний супровід, музичний супровід, картки, підручник.

Методи, прийоми, види, форми роботи: технології кооперативного навчання «Робота в парах», «Робота в групах»; технологія колективно-групового навчання «Мозковий штурм», «Мікрофон»; технологія ситуативного моделювання «Розігрування ситуації», інтерактивна вправа «Очікування», «Само-та взаємооцінювання».

СКАЧАТИ КОНСПЕКТ УРОКА

СКАЧАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ УРОКА

 

3 клас | Просмотров: 429 | Дата: 11.01.2015 | Комментарии (0)

На пульсі новин!
При використанні авторської картинки цього сайту - активне посилання та розміщення банера -
ОБОВ'ЯЗКОВО!

Початкове навчання
Ми на facebook
Рецепт для мамочек
Реклама
Опитування
Главный критерий для выбора детского сада
Всього відповідей: 195

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Замовити сертифiкат Замовити диплом Правила публікації Частi питання Про Портал Команда Порталу     Всi права захищенi!
    www.nachalka.com.ua © 2008-2012


Хостинг від uCoz

▲ ВГОРУ ▲